Кошик
37 відгуків
Надійний продавець Prom.ua
Літня колекціяПереглянути

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Charwish
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380994612706
+380992989599
Кошик

Історія одягу: екомода 1960-1980 рр.

Екомода - відносно новий термін який з’явився на початку 1990-х років. Але прихильники розумного споживання та збереження екологіїї, якій шкодить виробництво, з’явилися на декілька десятків років раніше. 

 

Період 1960-1970 рр.

На фоні прискорено зростаючих об’ємів виробництва почали виникати субкультури, які вчилися в’язати, шити та вишивати, надихаючись дизайном та ручною працею корінних американців. Натомість швидка мода прагнула якомога більше заполонити ринок дешевим та легкодоступним одягом. Так що в 1966 році найбільш популярним матеріалом для суконь в США стала паперова серветка. 

 

 

За 8 місяців було продано більше ніж 500000 суконь, від виробника Scott Paper, який запропонував два варіанта суконь маючих у своєму складі 97% паперу та 7% віскози. “Нічого не триває вічно… Яка різниця?” - саме таке гасло мала вірусна рекламна компанія. 

 

Хіпі, які були противниками урбанізації в цей час сприймалися як досить негативна субкультура. Вони створювали свій власний унікальний образ, часто перешивали вживаний одяг та одягалися в секонд-хендах. Саме в епоху 60-х набули популярності терміни recycle та upcycle (переробка старого одягу а нові матеріали та його перешивання). 

 

1980-ті.

В цей період екомода стає більш політичною та модною. Особливо після публікації “Зелених питань” на Саміті Землі в Ріо. Компанії ESPRIT та Patagonia поділилися екологічними проблемами своїх текстильних підприємств. Через прискорене вирощування та використання пестицидів виробництво бавовни негативно впливали на екологію. А покупці все більше занепокоювалися питання впливу таких пестицидів на людину. 

В той час компанії почали шукати нові тканини та займатися альтернативними розробками. Саме Patagonia, спільно з виробником Madlen Mills розробили м’яку синтетичну тканину, яка отримала назву фліс. Недорога та доступна для широких мас тканина із пластикових пляшок допомогла зменшити світову залежність від нафти, як від джерела сировини. Наприклад для виробництва теплого светру треба використати близько 40 пляшок, а для легкої футболки 7-10.

Активістка Кетрін Хемнетт відвідала місця виробництва тканин і була шокована проблемами та забрудненням оточення, які викликає прискорене вирощування бавовни. Після цього вона створила міні - колекцію одягу з гучними лозунгами, що закликали до змін. В її колекції “Clean up or die” на футболках з органічної бавовни були надписи “Рятуй майбутнє”, “Протестувати та вижити” та “Обирай життя”.

 

Філософія екомоди - позбутися необдуманного споживання. Це гармонійне поєднання етики та естетики. Відповідальне ставлення до використання природних ресурсів та піклування про здоров’я і екологію. 

 

 

Інші статті